KOLTUK MİNDERLERİ ÇÖKMESİN

   
 Sevgili dostlar konular birikti de birikti ama bunu bir an önce yazmalıyım. Yakında doktor kontrolleriyle birlikte diyet konusuna hızlı bir giriş yapacağız fakat öncesinde dekorasyon ile ilgili bir kaç fit fikrimiz var.


   Ne kadar sinir bozucu her sabah kalktığında salondaki bütün minderlerin yamuk yumuk çökük darmadağın durması. Düzeltmek de bir o kadar zaman kaybı. İşte benim salonumdaki koltuklarda maalesef bir oturuşta çöken sürekli yamulan minderlere sahip. Yedi yıl bu şekilde kullandıktan sonra geçen akşam eşimle sohbet edirken yine konu döndü dolaştı minderlere geldi. İki çocuklu bir evde onların düzgün durmasını zaten çok da bekmemiyoruz ama bunun bir çözümü olmalı. 😲 Aslında koltukları değiştirip kökünden çözmek var ama şimdilik geçici bir çözüm bulalım derken... 
   Şimdi dikkat eşim dedi ben değil "bunlara düğme diktirsek olmazmı acaba"  kendisi pek yardımcı olmasa da gerçekten fikirleri karşısında önümü ilikliyorum. 🤓 
   Tabi fitil ateşlendi aklıma karpuz kabuğu düştü. Durulur mu artık😊
Sabah kalkar kalkmaz doğru tuhafiyeye düğme almaya.
Sırasıyla şöyle tarif edebilirim:
   Önce düğme sayısını belirleyelim.
 7 büyük minder  önlü arkalı minder başına 4 düğme toplam 28 eder.  Kırlentlerin ortasına attım 5 minderden 10 adette onlar için toplam 38 adet düğme aldım.

 Düğme çok küçük olmamalı şu büyük arkadan delikli hırka düğmelerinden alabilirsiniz. 
   Dikerken naylon nakış iplerinden kullandım. Yastıklarda düğmenin yerini belirlerken kopmaması için önemli.  Önce yastıkta düğmeyi hangi noktaya dikecekseniz iğneyi ilk batırdığınız noktaya tekrar getirerek düğüm atarak iyice sıkınız. Burada yastığın görünümü nerde durmanız gerektiğini gösterecektir. Son olarakta tekrar ipi karşıdan karşıya geçirerek iki düğmeyide karşılıklı ipe alarak sıkıca bağlayınız.  Umarım anlatabilmişimdir. Gerçi bir çoğunuz anlatmama gerek olmadan yapacaksınız biliyorum. Minderlere düğme atsak olmaz mı sözü yeter sanırım😊
   Günde on kere düzelmek zorunda kaldığım hatta yeter dursun böyle diye bıraktığım minderlerin artık ayakta kalmak için bana ihtiyacı yok.

   Eğer sizinde benim gibi koltuk minderlerinizin çökmesi ezilmesi gibi sorununuz varsa bu bilgiyi değerlendirin derim. Gerçekten çok işe yarıyor.
   Umarım sizin de işinize yarar... Görüşmek dileğiyle Sevgiyle kalın....

Bu arada bir sehpa takımı, iki tabure, bir masa , üç sandalyemi boyuyorum. Şu anda balkonda kuruyorlar bu konudaki  deneyimimi de mutlaka paylaşacağım. Bir kaçının son katını attıktan sonra cila ve sizlerle paylaşacağım. Tahminimden biraz yorucu oldu ama sonuç mükemmel...doğrusu bu kadar iyi sonuç beklemiyordum bu sebeple paylaşmak için sabırsızlanıyorum...



10 yorum:

  1. Hahaa süper fikir ve cokda güzel olmus canm :) Allahtan benimkiler dik dik duruyoda öyle bir derdim yok. Kizim saga sola fırlatıyor hepsini 😁 eline saglk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))minderler için kaçınılmaz sağa sola fırlatılmak düğmede kurtarmıyor onları😊 Yorumun için teşekkür ederim😍

      Sil
  2. Merhabalar ,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Evet çok iyi bir fikir. Ben yapalı 10 11 sene falan oluyo👍👍💪💪😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo keşke o zaman karşılaşsaydık minder düzeltmekle geçti en güzel yıllarım😊 yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  4. Çok iyi yapmışsınız. Görünüş olarak da çok güzel görünüyorlar. Bir ara ahşap boyamaya merak salan biri olarak yazınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😍 Ahşap boyamada beklemediğim kadar güzel sonuçlar aldım... Her şeyi boyayasım var şu anda😊 Sabırsızlanıyorum cila kaldı🤗. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.😍😍

      Sil
  5. Ayyy bende çok sinir oluyordum.
    Ne güzel bir fikir verdin.
    Çok teşekkür canım.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil