DEĞERLİ BLOGGER DOSTLARIMA

    Öncelikle Herkese Merhabalar...

Yaptığımız iş emek ve özveri isteyen zor bir iş. Yıllardır yazıyorum ama blog dünyasında yeniyim. Blogger olmak demek öncelikle yazmayı sevmek ve beklentisiz olmak demekmiş bunu bu kısa süre içinde öğrendim.
Ben yazmayı seviyorum tabi burada belli bir konu başlığım olduğu için işin bir de mutfağı var😊 Elimden geleni yapıyorum ve önümüzdeki günlerde çok farklı katkılarla rotamızı renklendireceğiz tabiki sizlerin ve bütün takipçilerimizin katkılarıyla... 
   İnsan herhangi bir şey üretir ürettiği şeye inanıyorsa onu beğeniye sunar beğenildiğinde ise mutlu olur. Blogger için ise ürün yazdığı yazılardır. Biz yazılarımız okununca geri dönüş alınca bloğumuz izlenince mutlu oluyoruz. Buraya kadar itirazı olan varmı bilmiyorum ben gördüğüm her yorum her izlenme her tıklanmayla mutlu oluyorum çünkü buradaki ortak amacımız insanlara sesimizi duyurmak duygu ve fikirlerimizin vitrini her blog...🤗🤗🤗
   Ve geldik önemli olan kısma sevgili blogger dostlarım. 

   Sayfama girip beğenen izleyen yorum yapan herkese geri dönüş yapmak istiyorum. Her yazının arkasında büyük bir emek var biliyorum ve bu paylaşımlara değer veren blogları bende ziyaret etmek yazılarınızı okumak fikirlerimi yazmak istiyorum. Bu arada okuma listemi mutlaka her gün kontrol ediyorum.

   G+ yapan veya yorum yazanlara rahatlıkla ulaşıyorum. Fakat maalesef İZLE butonuna tıklayıp başka bir şey yapmadan çıkanların bloglarına ulaşamıyorum.🤔🤔🤔 

   Bunun bir yolu varmı bilmiyorum. Google da isimle aratıyorum uğraşıyorum bulursam takibe alıyorum. Beni takip edenden çok daha fazla bloğu severek okuyorum.😍

   Birbirimize kolay ulaşabilmek için eğer bir bloğu izlemeye aldıysak en azindan bir kere iki satır yorum bırakmak gerektiğini düşünüyorum. Bu hem birbirimize destek hemde sayfalarımıza ulaşım adına kolaylık olacaktır.😍

Blogger olmaya çalışmayı, siz blogger dostlarımı ve bu ortamda ki insani ve saygılı havayı çok sevdim. Umarım birlikte yıllarca bu yolda yürürüz...

Site için konu dışı bir yazı oldu anlayışınız için teşekkür ederim. 😊

Sevgi ve saygılarımla başarılar diliyorum....

   



21 yorum:

  1. Yazmak gerçekten çok güzel bir şey ve bu güzel yazınız için size teşekkür ederim. Evet destek olmak çok önemli ve insan destek olunduğunda gerçekten çok mutlu oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Değerli yorumunuz ve desteğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Blogger olmayi gerçekten çok güzel özetlemişsiniz. Hepimiz yazmayı sevıyoruz ve çok büyük beklentilerimizde yok. Hepimiz benzer şeylerden mutlu oluyoruz. Bende elimden geldiğince takip ettiğim her blogu okumaya ve yorumlamaya gayret ediyorum. Bu guzel paylaşım için çok teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim. Saygı ve sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz ve güzel Yorumunuz için çok teşekkür ederim.😊 Blogunuzu ilgiyle takip ediyorum. Bende başarılarınızın devamını dilerim saygılar😊

      Sil
  4. Bare o kisi kendini izlese bu sekilde yine ona ulasabiliyoruz. Ama onuda yapmayanlar var :) bende google de arastiriyorum bulursm ekliyorum yoksa da yapcak birsey yok yani :) güzel özetlemissin canm 😄

    YanıtlaSil
  5. Desteğin için çok teşekkür ederim😍 İnsan bulmak istiyor çünkü karşı taraf sana bir adım atmış değer vermiş emeğine aslında benim konumda değil ama yazmak istedim tekrar teşekkür ederim😍😍😍

    YanıtlaSil
  6. Kategori dışına da çıkılabilir görüşündeyim. Duygularınızı net ve açık şekilde ifade etmişsiniz. Paylaşımlarınızın uzun soluklu olması temennilerimle, mutlu Pazarlar ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Ortak bir soruna el atmışsınız. Yalnızca takibe alan bir bloğu bulmak oldukça zaman alıyor ve zahmetli bir iş. Üstelik her zaman da başarılı olunamıyor.
    Bir şey daha ilave etmek istiyorum. Mutlaka kendi bloğunuzu izlemeye ve takibe alın. Yazıda söz konusu olan sorun kısmen de olsa bu şekilde çözülmüş oluyor. İzlediği siteler içinde kendini de bulmak mümkün oluyor böylece.
    Şaşırmayın, ben de şaşırmıştım ilk önce ama şimdi hatırlayamadığım bir bayaanın sitesinde okumuştum aynı şeyi ve yaptım sonunda neden olmasın diyerek. Böylece bir kişi daha artmış oldu takipcim ve izleyicim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlatmanız için çok teşekkür ederim bende kendimi izliyorum ve takip ediyorum yazarken aklıma gelmedi bulmada faydası olur doğru. Desteğiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim😍

      Sil
  8. Çoğumuz yazmayı sevdiği için buradayız.Güzel bir yazı olmuş. Ben de bulamadığım izleyicilerden muzdaribim.Yorum yazarlarsa ulaşmak kolay oluyor.Ama sadece izle butonundan bulmak zor. Bulamayınca da üzülüyorum gerçekten.

    YanıtlaSil
  9. Hepimiz aynı dertten muzdaribiz galiba desteğiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim😍

    YanıtlaSil
  10. Evet dediğiniz gibi yorum yapmak gerekiyor, karşılıklı etkileşime girebilmek için. Umarım blogunuzda daha nice bol etkileşimli yazılarınız olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim dileklerimiz karşılıklı :)

      Sil
  11. :)) kıymetli bir yazı olmuş...hadi bakalım pamuk eller klavyeye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz ve kıymatli yorumunuz için çok teşekkür ederim😊

      Sil
  12. Çok güzel bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim😊

      Sil
  13. Biz bloggerlar her zaman yoruma açığız ve buna da çok ihtiyacımız var. Takipçi listemdeki blogları genelde takip eder ziyaretine giderim.
    Ben bu işi hobi olarak yapıyorum ve hiç bir beklentim yok. inssanlarla iletişimde olmak fikir alışverişinde olmak güzel bir şey.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel. Bloğuma hoşgeldiniz bende blogunuzu takip ediyorum öğrenecek çok şeyim var😊

      Sil
    2. Ne kadar güzel. Bloğuma hoşgeldiniz bende blogunuzu takip ediyorum öğrenecek çok şeyim var😊

      Sil