AKUPUNKTURLA İMTİHANIM



   Yıl 2003 benim yine kilolarla uğraştığım bir dönem ne yapabilirim diye düşünürken akupunkturla tanıştım. Akupunktur kilo vermek için çok iyi bir yöntem bence o iğneleri kulaklarınıza taktıkları zaman bütün yeme isteğiniz kayboluyor. Sindirim sisteminiz çok daha hızlı çalışmaya başlıyor. Kilo vermek için bütün şartlar olgunlaşıyor yani siz olmak istediğiniz insan oluyorsunuz.



   Gittiğiniz akupunktur uzmanı size bu uygulamayla birlikte çoğu zaman bir diyette öneriyor ve siz iğnelerinde etkisiyle bu diyet listesini çok rahat uyguluyorsunuz. Kilocuklar hızlı hızlı gitmeye başlıyor. Ben iki kez akupunktur ile kilo verdim. birinde 17 diğerinde 12 kg mı hiç zorlanmadan verdim. Hatta ilk akupunktur uygulamasında sigarayıda bırakmaya karar vermiştim ibr taşla iki kuş hem sigaradan hem kilolardan kısa zamanda kurtuldum...
   Kendim bizzat deneyimlediğim için ve çevremde ki insanlarda şahit olduğum üzere akupunturun insan psikolojisi ve biyolojisi üzerinde etkisi tartışılmaz. Çok rahat istediğiniz kilola gelmenizi sağlayabilir.
   Ama o kiloda ne kadar kalacağınız tamamen sizin tasarrufunuz. Ben kendi adıma söyleyeyim akupunktur ile verdiğim kiloları fazlasıyla geri aldım. Burada dikkat edilmesi gereken istediğiniz kiloya ulaştıktan sonra ne yapacağınız. Çünkü o iğneler tamamen çıktıktan sonra eski iştahlı günlerinize geri dönüyorsunuz. Akupunkturla kilonuzu rahatlıkla verirsiniz mutlaka sonrasında uzmanının önerileri doğrultusunda hareket etmek gerekir.
   Formda kalmak bir yaşam şeklidir... Burada buluşmaya devam edelim daha konuşacak çok şeyimiz var. Sevgiyle ve formda kalın...

 TIKLAYIN DİYET YARDIMCILARI...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder