"YİYORUM YİYORUM KİLO ALAMIYORUM" YEME BENİ

     Yiyormuş yiyormuş kilo alamıyormuş. :)))) Güldürme beni gördük :) Gözümden yaş geldi... hayır ağlanacak halime gülüyor olabilir miyim acaba?


   Nispet yapar gibi  "yaaaa diyor...bende yiyorum da almıyorum bünyem yakıyor" doğruluk payı vardır mutlaka istisna yani bünyesi yakan, sindirim sistemi hızlı çalışan veya gün içinde bize göre çok daha fazla hareketli olan, fazla kalori harcayan yani mutlaka bir açıklaması vardır.

   Şimdi gelelim benim yiyip yiyip kilo alamayanıma. :) Bizdeyiz beraber kahvaltı edeceğiz, eski dostum ama öyle sık görüşemiyoruz o hep formunda yediğini yakıyor :))))
- ooooo dedi kurt gibi açım. Tabi ben ev sahibi o misafir olunca hemen sıvadım kolları patatesler kızartıldı, tereyağına yumurtalar kırıldı Allah ne verdiyse reçelli ballı kahvaltı hazırlandı... E kırk yılın başında gelmiş arkadaşım... Sofraya buyur ettim. - Bayıldı kahvaltıya biraz meyve falanda çıkaralımmı dedi... sonra benim çıkardığım yeşillkleri az buldu. Yakın olunca öyle dolabı açmakta teklif falan yok. Bir koca tabak karpuz kesti, maydanozdan rokaya sofra yemyeşil oldu... Çekti önüne beyaz peyniri karpuzu yeşillikleri... Yedi yedi kilo alamadı.... Neymiş demek ki inanmıyor muşuz... Şehir efsanesiymiş.... Ne yediğimizde ne kadar yediğimiz kadar önemliymiş...

Sevgiyle ve formda kalın burada buluşmaya devam edelim...

 TIKLAYIN DİYET YARDIMCILARI...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder