DİYET Mİ NİYET Mİ?

     
   Bu yazı başta ben olmak üzere pazartesi diyetçilerine gelsin... Günü saati önemli değil diyete başlamak için hep bir milat belirleriz kendimize. Halbuki formda olmak, formda kalmak veya istediğimiz forma kavuşmak hiçte öyle bir şey değil... 


    Her şey önce niyetle başlar bir kere bu konuda hemfikiriz sanırım ama niyetten, sabah başlayıp öğleden sonra biten diyete değil, bizi hedefe ulaştıracak genel yaşam şekline ulaşmak gerek.

        Niyet: "Bir şeyi yapmayı önceden düşünüp, isteme" 

    Şimdi bu ne anlatıyor dediğinizi duyuyorum :) Ne alakası var konuyla... Belki sizde benimle aynı fikirdesiniz.  "NİYET" Gerçekten istediğinizin ne olduğununa bilip buna karar vermek... Aslında bu ilk yazımız olmalıydı...

   Niyetimiz ne  "Kilo Vermek"    Peki bunu ne için yapıyoruz:

- Alışverişe çıktığımızda kıyafetlerin bedenlerinden önce modellerine bakabilmek için...

- Deneme kabinlerinde sinir krizi geçirmemek için...   
   
- Dışarı çıkarken ne giyeceğimizden çok nereye gideceğimizi neler yapacağımızı düşünmek için...

-Sağlık için...

    Bu liste uzar gider aslında da bu kadarı şimdilik konuyu ifade edebilmek için yeter sanırım... Niyetimiz ne ve bunu neden yapıyoruz. Buna önce kendimiz inanırsak gerekeni de rahatlıkla yapabiliyoruz. Güçlü olmanın , iradeli olmanın değil insan olmanın gereği bu. İdarenin merkezi olan beyninizi buna ikna ettiğiniz ve yeterinde inandığınız zaman başlamanın tam da zamanı...

        Bu konsantrasyonu koruduğumuz da pazartesi, salı, bayramdan sonra, tatil dönüşü konusu kapanır. 

     Bu noktadan sonra nasıl bir yol izlediğim "Diyetini Evinde Yap" konulu makalede...


       Formda kalmak bir yaşam şeklidir... Burada buluşmaya devam edelim daha konuşacak çok şeyimiz var. Sağlıklı ve formda kalın...




Sonraki yazılar:
  • Pişirirken glisemik indeks
  • Kahvaltı ( Pratik gün aşırı kahvaltı)
  • Diyetini Evinde Yap
  • Akşam yemekleri
  • Makarna ziyafeti
  • Pratik Diyet Yemek Tafifleri





8 yorum:

  1. Niyet etmeden olmaz, en önemlisi niyet. Her şey önce beyinde başlar. Ben hiç diyet yapmadım. Çok yediysem yürüdüm, az yediysem uyudum :) Spor önemli. Güzel paylaşım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) "ÇOK YEDİYSEN YÜRÜ AZ YEDİYSEN UYU" güzel başlık oldu yazsak mı bunu da :) Teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
    2. Hakkaten ha cidden güzel başlık olur :))
      Yazarsan bana haber ver bak unutma :))
      Rica ederim ben teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Tabi ki haber veririm etiketlerim sizi:) Ekiyorum hemen yazılacaklar arasına :) Son yazının altına hem etiketlemeyi deneyeyim :)

      Sil
  2. Niyet olmadan diyette olmazzz :) ne güzel anlatmissin ya. Ben diyet yapmadan kilo vetenlerdenim. Ama göbisimle ayrilamiyoruz 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensenlerin bize hediyesi o göbekcikler:) Teşekkür ederim

      Sil
  3. İlk önce hiç 40 göstermiyorsunuz maşallah.
    Spor olmadan olmuyor Gamze hnmcım. Ben de sporla dengelemeye çalışanlardanım :)

    Bu arada takipteyim. Bana da beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim teveccühünüz :) 26 Temmuzda 40 doluyor:) Şu anda www.birsenle.com 'dayım...

      Sil