DİYETİNİ EVİNDE YAP

    Şimdi bunu  size söylüyorum gibi görünüyor ama işin aslın öyle değil. Biz misafirperver bir milletiz evimize misafir geleceğinde mutfağa dalar Allah ne verdiyse donatırız sofraları...

Eeeee sonra gelir misafir....
    - Bu aralar dikkat ediyorum :)
 Arkadaş benim akşama kadar mutfakta canım çıkmış siz geleceksiniz diye...



    Bu; bir aralar benim misafir olarak sıkça karşılaştığım bir durumdu. Çünkü diyete başladığımda kampa girmiş sporcu gibi hiç bir taviz vermiyordum. Uzunca bir süre kimseyle görüşmediğimi bilirim.

   Yine hep bahsettiğimiz geçici diyetler geçici süreçler işe yaramıyor işte sonuçları da geçici oluyor.

  Bu arada söylemeliyim şu anda da bir kilo verme sürecinin içindeyim ama vermem gereken öyle eskisi gibi çok büyük kilolar değil 10 kilo gibi bir fazlam var. Yani ideal kilo değilde kendimi iyi hissetmek için :)))

   Çok sık birileriyle bir araya gelmiyorsanız haftada iki kahvaltınız üç arkadaş gününüz yoksa "Diyetini Evinde Yap" kuralı tam da size göre...
   Uygulama söyle oluyor efendim :) Diyetinizi evinizde yapıyorsunuz.......
    Yani arkadaşlarımızla bir araya geldiğimizde ve özel günlerde çok abartmıyoruz ama diyette yapmıyoruz :) Evde olduğumuz günlerde kişisel diyetimiz ne bileyim ödem atıcı çaylarımız formüllerimiz işte diyetteyken ne yapıyorsak onu yapıyoruz... Sınırlarımızı bilirsek işe yarıyor.


     Formda kalmak bir yaşam şeklidir... Burada buluşmaya devam edelim daha konuşacak çok şeyimiz var. Sağlıklı ve formda kalın...


Sonraki yazılar:

  • Pişirirken glisemik indeks
  • Kahvaltı ( Pratik gün aşırı kahvaltı )
  • Akşam yemekleri
  • Makarna ziyafeti
  • Pratik Diyet Yemek Tafifleri
  • "Çok Yersen Yürü Az Yersen Uyu" By Meczup Yazar

6 yorum:

  1. elinize saglik bu konuyu iyi anlatmissiniz
    abartı yok diyette yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sıkınca zembereği kaçıyo bu defa hiç toparlanamıyor insan orta yol bulmaya çalışıyorum :)

      Sil
  2. Evde yap diyetini iyi fikir. Dışarıda, misafirlikte ister istemez fire verebiliyoruz.Sağlıklı ve formda kalmanız dileğiyle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Vazgeçmeden kendi yöntemlerimizi aramaya devam :)))

      Sil
  3. benim kiloyla hiç sorunum olmadığı için pek iyi anlayamıyorum bu duyguyu ama yazınızdan epeyce çok şey anlamayı başardım. kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. :)Teşekkür ederim yorumunuz beni çok mutlu etti. Anlaşılır olmak çok önemli 😊

    YanıtlaSil