DOĞAL HAYATA ADIM ATTIK


    Dün hafta sonuna küçük bir girizgah yapmıştık şimdi devamını da sizlerle paylaşmak istiyorum.Biz bu günü bir aile dostumuzun doğa ile iç içe deniz manzaralı evinde geçirdik. Ev dediysem verandası deniz manzarası üç tarafında bahçeleriyle bildiğiniz konak😉 

Bir gün önceden haberleşip hazırlıklarımızı yapıp üç aile bir araya geldik. Çok keyifli bir gün geçirmenin yanı sıra Bursa merkezde doğmuş büyümüş hayatının yarısını İstanbul gibi bir şehrin en kalabalık semtlerinde geçirmiş bir insan için bunun nasıl bir duygu olduğunu kelimelerle anlatmak pek de mümkün değil.

 Kilodan bahsetmeyeceğiz şimdi en önemli şeyden bahsedeceğiz Huzur...Huzur...Huzur... Dalından koparılan bir biber...Etrafında miyavlaan bir kedi...Kümesinden aldığın bıldırcın yumurtaları...Kuş sesleri...mini mini böcükler evet evet yanlış yazmadım böcükler :) bile sevimli geliyor insana😍 Bekliyor musunuz bilmiyorum. Ama bu huzur denen şey kendi gelmiyor. Sen çağırıyorsun. Çağırın gelsin o zaman, takip edenler bilir, gerçi yazdım mı hatırlayamadım şimdi ama ben yıllarca mühendislik yaptım. İnsan olmaz zannediyor o ömrümü tüketen hayatı yaşarken gün gelecek ve ben toprağa dokunacağım diyordum. Çağırdım işte siz deyin evrene mesaj göndermek ben diyorum: Rabbime dua etmek, istemek, vazgeçmemek onun için mücadele etmek... 


   Şimdilik sadece bir adım attık kendi bahçemizde dostlarımızı ağırlayacağımız günler yakındır inşallah. Biraz kendi yetiştirdiklerimizi tüketmenin sağlığımıza etkilerinden de bahsedelim. Bir kere bir bahçeniz varsa hareketli bir hayatınız olur. Daha doğal beslenme imkanınız olur. Ama temiz hava iştahı açar mı bilemedim😊 Ara öğünleri dalından kopardığın meyvelerle yaparsın mesela bu haftada pazar yapamadık derdin olmaz...
  Siz de çağırın hiç de öyle imkansız olmadığını göreceksiniz... Bu konu tartışmaya açıktır, fikirlerinizi merak ediyorum.

  Ben sadece bir seçim olduğunu düşünüyorum, nasıl bir hayat yaşamak istediğimizle ilgili... Ne diyordu Ferdi abimiz ...  
                     HADİ GELİN KÖYÜMÜZE GERİ DÖNELİM.

                 Herkese arzu ettiği gibi bir hayat diliyorum...

Devam edeceğiz...


3 yorum:

  1. Sizin için güzel olmalı..Şahsen ben de insanın doğadan çok da kopmaması fikrindeyim. Fakat hayat bizi koparıyor ne yazık ki..Huzur falan kalmıyor sonra.

    YanıtlaSil
  2. Ben varım, hasretini çekiyorum köyün. :)

    YanıtlaSil
  3. Yaşadığımız çağda şimdi herkes o şarkıyı söylüyor ve köy hayatını özlüyor.

    YanıtlaSil