AH ŞU HAFTA SONLARI

  Hafta içi bin bir emekle yapılan diyetlerin başını yiyen hafta sonları😉
   Hafta sonu ya biryerlere gidilir ya birileri gelir haftanın yorgunluğunu çıkaracağız derken genelde olan bizim diyetlere olur.

   Aslında diyet programımıza hafta içi kadar olmasa da belki biraz daha esnek devam edebilsek sonuç istediğimiz gibi olacak.
   Diyete başladıktan sonra hemen yağ yakmaya başlamıyoruz bir kaç gün ödem gidiyor vücudumuz yeni beslenme düzenine alışıyor. Sonra tam zayıflama sürecine girecekken haftasonu kaçamakları yüzünden maalesef kilo veremiyoruz.
   Bunun adıda "Ne yapsam kilo veremiyorum" oluyor. Halbuki cümleyi şöyle değiştirmeliyiz.  "Ne yaptım da kilo veremiyorum" Bunun cevabını bulduğumuz zaman inanın çok daha kolaylaşacak her şey... Para parayı çeker derler ya aslında bunun doğrusu kilo kiloyu çeker olmalı ipin ucunu bıraktığımızda eğer biraz da bünyemiz demiyorum alışkanlıklarımız buna müsaitse tartı yukarıya doğru gidiyor.
    Kilo verme sürecinde en önemli şey devamlılık kilo korumaya çalışırken ufak tefek kaçamakların telafisi oluyor ama vermeye çalışıyorsanız genelde kaçamaklar süreci durduruyor.
   Aman diyoruz o zaman hafta sonlarına dikkat... Bu güzel pazar gününe başlarken kulağımıza küpe olsun istedim😉 İYİ HAFTA SONLARI....



2 yorum:

  1. O hastalik bizdede var canm :) hafta sonları ödülleniyoruz :) ama Allahtan zayifim iste 😀

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız aynen öyle oluyor pazar kahvaltıları tam bir tuzak malesef

    YanıtlaSil