TÜRK KAHVESİ MUCIZESİ



   Kahve hakkında formda kalmamıza etkisi dışında o kadar çok şey var ki yazacak konuşacak ve yaşayacak...


Kahve dosttur... 

Acıdır ama acıyı alır... 

Çay gibi değildir öyle her an içilmez dost ister yanında... 

Yanında tatlı ister bir parça çikolatada olur bir çift tatlı sözde...

Keyiften de içilir, acıdan da, yorulunca da içilir, işin işinden çıkamayınca da😊 zihni açar, enerji verir, keyfini yerine getirir...

Kahve candır... Bilmem anlatabildim mi ben biraz severim kendisini 😍😍😍
   Bir diyetisyen muayenemde doktorum bana her gün bir fincan     Türk kahvesi dediğinde bendeki mutluluğu düşünün... 

   Nedenini bile sormak gelmedi aklıma ohhh dedim dünya varmış. Yok ben zaten içiyordum da öyle bir rahatlık geldi meşrulaşınca.
   
   Tabi ki mutluluk sarhoşluğu geçince bir sonraki hafta sebebini öğrendim.

    Bizim baş tacımız Türk kahvesi meğer diyet programlarında yardımcı olarak kullanılıyormuş. Metabolizmamızın daha hızlı çalışmasını sağladığı için kilo verme sürecini hızlandırıyormuş. Bunu öğrendikten sonra araştırdım. Gerçekten kahve içerek çok kısa zamanda kilo verenler de var. Bizim istediğimiz tabi ki bu değil.

    Hayatımıza formda kalmamızı sağlayacak alışkanlıklar yerleştirmeye çalışırken kahveyi de anlatmadan olmazdı...

Şimdilik kısaca bahsettik bu konuya devam edeceğiz...


  Formda kalmak bir yaşam şeklidir... Burada buluşmaya devam edelim daha konuşacak çok şeyimiz var. Sağlıklı ve formda kalın...






13 yorum:

  1. Bende çok severim kahveyi :) Ama her gün her gün yapmaya üşeniyorum :) ama olsa her gün içerim tabi :) Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Kahve ☕️ ile yıldızım bir türlü barışmadı 😀 Ama siz böyle güzel güzel anlatınca imrenmiyor değil insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Alışınca da bırakılmıyor😊 tavsiye ediyorum tabi ki

      Sil
  3. Çok severim fakat fazla da içmem :)

    YanıtlaSil
  4. Çok severim :) bi de yanında çikolata varsa ;) Takipteyim, sizi de beklerim

    YanıtlaSil
  5. kahve: başlıca içeceğimiz :)

    YanıtlaSil
  6. Kahvenin zayıflamaya kesinlikle etkisi var, bir detay daha vermek isterim, çinlik bir dostumdan öğrendim günde 2-3 bardak sıcak su içmek, sıcak su vücutta 1 saat dolaşıp geç çıkıyor bunun faydası oluyor zayıflamaya yağ yakıyor resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bazı şeyler biliyorum ama araştırıp yazalım çok teşekkür ederim kıymetli yorumlariniz için😍😍

      Sil