LESLIE İLE PARA HARCAR GİBİ KALORİ HARCIYORUZ....

  Leslie ile bundan 10 yıl önce tanıştım daha önce hiç bahsetmedim ama 5 yıl önce 87 kilodan 58 kiloya inerken kullandığım çok da faydasını gördüğüm bir tür egzersiz. Benim kilo verme hikayemi bir ara paylaşacağım. Leslie'yi özel ve uygulanabilir kılan eğlenceli oluşu ve vaktin nasıl geçtiğini anlamadan spor yapmamızı sağlayan bir teknik olması diyebiliriz. 

Günün her saatinde uygulayabileceğiniz hatta arkadaşlarınızla birlikte eğlenceli vakit geçireceğiniz bir tür aktivite gibi bile düşünülebilir. En azından biz öyle yapıyorduk.

    Tabi ki uygulayan biri olarak bazı tavsiyelerim olacak:
Yüksek eforlu bir aktivite olduğu için tok yapmayınız.
Gün içinde bol su tüketiniz.
Düzenli olarak uygulayarak faydasını görebileceğiniz için istikrarlı olunuz:)


   Spor yapmayı sevmeyenler için çok güzel bir alternatif olan leslie'yi internetten bulabileceğiniz faklı uzunlukta videolar eşliğinde yapabilirsiniz. Zayıflarken veya diyet yaparken diyelim bunu destekleyecek fiziksel aktiviteler yapmak çok önemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama ne kadar yapabiliyoruz. Sporla pek arası olmayan ben bile zevkle uygulayabildiysem bunu sayfamı takip eden dostlarla paylaşmam gerektiğini düşündüm.

    Leslie 1 Mil 15 dakika, 3 Mil 45 dakika, 5 mil için ise 70 dakikalık videoya google'a leslie yazıp videoları tıklarsanız rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Ben 45 dakikayı tercih ediyor ve haftada 3 veya 4 kez yapmaya çalışıyordum. 

Bilenlere hatırlatayım, bilmeyenlere duyurayım dedim...

VEEEE DANS............. :)

3 yorum:

  1. Faydalı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Evden çıkamadığım zamanlarda Leslie kurtarıcım oluyor. Çok faydalı. Zayıflama hikayenizi okumak isterim :-)

    YanıtlaSil