OTLU OMLET


Yumurta seviyorsanız diyet yaparken şanslılar arasındasınız. Yumurta ile yapılabilecek sınırsız diyet tarif var. Ara ara bunlardan bazılarını sayfamızda paylaşmaya çalışacağım.
   Önce otlu omletimizi yapalım sonra üzerine konuşuruz😊


    Ben tek başımaysam iki yumurta ile yapıyorum tarifimizde iki yumurtaya göre.
Malzemeler
2 Yumurta
1 kibrit kutusu kadar 😊 tabiki peynir.
Bir kaç sap maydonoz
Bir kaç sap dereotu
Yağ, tuz, arzuya göre baharatlar.

    Çok az kaşar peyniri de rendeliyorum hem dağılmasını engelliyor hemde daha lezzetli oluyor.
    Yapılışı: Beyaz peyniri bir çatal yardımıyla eziyoruz. Maydanoz ve dereotu ve arzunuza göre koyacağınız yeşillikler doğrandıktan sonra yumurta hariç diğer bütün malzeme karıştırılır. Ve karışımın üzerine yumurtalar kırılarak tekrar karıştırılır.
   Orta boy bir tavada az yağ ile iki tarafı kızarana kadar pişirilir. Afiyet olsun😉

    Burası önemli diyet yaparken kahvaltıda bu omleti yapacaksanız  bir domates arzuya göre yeşillikler, bir kaç zeytin ve bir ince dilim ekmekle tüketebiliriz...
    Hem böyle bir omlet hemde yanında peynir iki dilin ekmekle kahvaltı yaparsak artik bu kahvaltıyı diyet olarak düşünmek pekte mümkün olmaz.
    Yumurta günün her öğününde rahatlıkla kullanılabilen en pratik öğün atlatma malzemelerinden biri. Çalışırken özellikle akşamları bir salata yanında menemen ve bir iki ince dilim ekmek bizler için bir öğün olabiliyor. Menemen yapmak hepimiz için çokda kolay olmayabilir aslına kakarsanız on dakikalık bir iş olmasına rağmen sabah Altıbucukta kalkıp bütün gün çalışmış akşam eve yorgun argın gelmiş biri için çok da kolay olmuyor.
    Bunun için mevsiminde toplanan domates ve kahvaltılık ince biber ile kendinize her mevsim kullanabileceğiniz menemenlikler hazırlayabilirsiniz.. ben bunu küçük boy kavanozlarla tek kullanımlık olarak yapıyorum. Çalışırken de evdeyken de en acil durumlarda menemen salata makarna şeklinde herkez için iştah açıcı ne yiyeceğinizi birlirseniz sizin içinde formunuzu korumanıza yardımcı güzel bir öğün olabilir.
   Kavanozda hazırlayıp yıl boyu kullanabileceğimiz menemenlikleri önümüzdeki günlerde yapacağım.. Sizlerle paylaşırım... Tarifini😊
 

  Formda kalmak bir yaşam şeklidir... Burada buluşmaya devam edelim daha konuşacak çok şeyimiz var. Sağlıklı ve formda kalın...


Sonraki yazılar:
  • Pişirirken glisemik indeks
  • Kahvaltı ( Pratik gün aşırı kahvaltı )
  • Pratik Diyet Yemek Tafifleri
  • Kas ve yağ ilişkisini bilmeli
  • Sağlık Sorunumuz Yoksa...
  • İnsilün Direnci ve Glisemik İndeks




6 yorum:

  1. Ne kadar da kolaymış, ben yaparım bunu.:)
    Ellerinize sağlık. Bana da afiyet olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tembelim galiba sık yapıyorum ama lezzetli oluyor. Afiyet olsun sizinde ellerinize sağlık😊

    YanıtlaSil
  3. Yumurtayi birtek bu sekillerde yiyebiliyorum desem :) diger trlü burnuma kokuya sanki :) eline afiyet seker olsun 💕

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Prensesin Annesi Bu durumda kraliçe oluyorsunuz övgünüze mazhar olmak ne güzel :) 💕

    YanıtlaSil
  5. Omletin her türlüsünü seviyorum ben en çok da dereotlusunu 😊 Elinize sağlık ve afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim yorumunuz için bende çok severim😊😍

    YanıtlaSil